Ahol találkozhatsz velem

Igazából ezt énsem tudom előre, majd ha látsz az utcán, akkor szerencséd van xD

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rövid, de jó buli és egy kicsi pánik :S + 1 zene

GeriFIX 2010.04.07. 08:42

Nyos, ugyebár április 5-én volt a Randevúk Éjszakája, a Ribancok Éjszakája sorozat folytatása. Ezen a napon sokminden történt, jó is, rossz is. Kezdjük a nap elején ...
Reggel ébredés SlabJoe-nál, aztán tipli haza és készülődés dédnagyapámhoz vendégségbe. Régen láttam már, van annak már vagy 14 éve, de emlékeim szerint az arca nem sokat változott, stílusra meg már abszolút nem emlékszem :S De nagyon jó fej, szénné lettem oltva :D Nah, ezután tipliztem át Moszkva térre, mert ott találkoztam Krisszel. Nyugi nem késett félórát a megbeszélt időhöz képest :D Nah, nem para, megyünk át Hooliehoz kajálni ... kaja, aha, én nem tudtam ott maradni, mert rohannom kellett ki fél 9-re nyugatihoz, mert Neko és Duracel már kint ott vártak rám, aztán jött Ádám is. Ádámmal bemásztunk egy éjjel-nappaliba vásárolni, ahol sikerült vennem egy Whiskeys Hellt, ami nagyon finom, tehát ajánlom mindenkinek :) Aki esetleg Vodka párti lenne, annak ottvan a Vodkás kiszerelés is :)
Go Glam
9 után nem sokkal megérkeztünk, átvettük a VIP jegyet, majd körbenéztünk, hogy van e lent valaki. Érdekes, hogy a szervező (Hoolie) nem volt még bent, alig voltunk 10-en az egész helyen. 10 körül kezdődött meg a mocorgás, mivel akkor jöhettek be a nem VIP-es delikvensek :) Neko és Duracel eltévedt a városban, ezért csak fél 11-re érkeztek a parti helyre :D Tengünk-lengünk, majd bementünk karaokezni, és nem nagyon mozdultunk ki onnan. Két Hoolie koktélt tudtam venni, az elsőt Neko sikeresen megitta előlem, nah nem baj, egészségére :) A második koktélba Ádám is beleadott, tehát azsem volt teljesen az enyém, de legalább abból már nem 1 korty jutott nekem :D  Majd vettünk 2 sört és már nem volt pénzünk semmire. A buli viszonylag korán fél 4-kor ért véget, mikor még semmisem közlekedik a városban az éjszakai járatokon kívül, tehát várt ránk egy kisebb séta ki a Délibe (Nyugatitól). Mondanom se kell, hogy szarrá fagytam :S Neko és Duracel távozott az 5:01-kor induló(!!!) vonattal. Energiám volt, nem hát, smárolni se volt kedvem párommal, ezért egy kissebb félreértés volt köztünk, ami engem elég szarul érintett, mert én abszolút nem akartam neki rosszat, csak nem volt semmihez sem energiám. Ádám elszállásolt engem szerencsére, energiám nem volt hazamászni egyedül :S
Ádám után mentem haza, majd fel msn, mert azért asszonyozni is kell néha :) Ott megis tudtuk beszélni a dolgokat, és most újra béke van és boldogság :)

Bocsi, ha kicsit érthetetlen egy-két rész, csak még nagyon hulla vagyok :D

Csókoltat Mindenkit:
GeriFIX

Ui.: Kezdek rosszat érezni szerelmemmel kapcsolatban, mintha labilisnak érezném őt, vagy nem tudom, pedig én nagyon szeretem. Vagy csak én reagálom túl? Én vagyok az aki annyira aggódik, hogy ne veszítse el a párját, hogy már kombinálgatok? :S Megbízom benne, csak nagyon féltem ezt a kapcsolatot, remélem a távolság nem tesz keresztbe, legalábbis részemről nem! Félek, hogy elvesztek egy olyan embert, aki számomra nagyon fontos, mert nem hiszem, hogy találok még egy ilyen társat.

És végezetül beraknék egy nemzeti rock zenét, remélem tetszeni fog mindenkinek :)

Címkék: sör haverok ádám piálás neko hoolie gerifix

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gerifix.blog.hu/api/trackback/id/tr791902950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása