Ahol találkozhatsz velem

Igazából ezt énsem tudom előre, majd ha látsz az utcán, akkor szerencséd van xD

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Restart ...

GeriFIX 2010.06.23. 21:01

 

Tudom, hogy régen írtam, sokan mondtátok is, hogy jólenne már írnom valamit a blogomba ha már egyszer van, és teljesen egyetértek velük, ha belevágtam, akkor ne hagyjam abba egyidő után.

Hogy miért is volt ez a kiesés?
- Sőrültek ügyeit intéztem
- Egy netes tv-nek (TabloID) segítek a forgatásokban, valamint a nyersanyagok megvágásában
- Magánéletem rendezése
- stb.

Szóval van körülöttem nyüzsgés, de mindennek meglesz a gyümölcse úgyérzem :) Nah, restartnak ennyit, aztán majd még ma előfordulhat egy jelentkezés részemről :)

Csók:
GeriFIX

Címkék: blog restart gerifix sőrültek tabloid

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gerifix.blog.hu/api/trackback/id/tr892104928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása