Ahol találkozhatsz velem

Igazából ezt énsem tudom előre, majd ha látsz az utcán, akkor szerencséd van xD

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

És ittvan a második, eddigi tán legjobb napom bemutatása :)

GeriFIX 2010.03.27. 21:46

Nyos hát akkor, ez egy átlagos pénteki napnak indult, aztán változott a helyzet a délután folyamán :) Vegyük napszakonként a történetet!

Délelött:
Felkelés, indulás suliba, suliban szokásos faszverés (vagyis inkább unalom), aztán go home.

Délután:
Megérkezés suliból ... eddig sablon szerint mentem, eddig ... Szóval, ami kicsit másképp alakult mint szokott, azaz, hogy kezdhettem készülődni, ugyanis mentem Székesfehérvárra iszogatni egy kedves barátom meghívására :) A készülődésben nem volt semmi izgalmas, viszont az elindulás egy kicsit nehezen ment, mert jóformán magamat is simán itthon hagytam majdnem, tehát a kapuból egy párszor visszafordultam az ajtó felé :D Miután sikerült elindulnom, kedves BKV szinte infarktust okozott nekem, mert vagy 10 percet kellett várnom egy redvás buszra (4 busz jó nekem, a 4-ből 1 busz jött 10 perc(!!!) alatt), én pedig siettem, hogy elérjem a Déliből induló 16:06-os vonatot. A buszom kb olyan 15:12 körül jöhetett. Nah mindegy, megérkezett felpattantam rá, aztán megindultam a Déli felé. Szégyen a futás, de hasznos, főleg ha nem akarsz lekésni egy járművet. Énis így tettem, Délibe érkezésem vicces volt, átgázoltam a nyugdijjas hadseregen az aluljáróban, majd bevágtam magam a MÁV pénztárához, ahol elöbb levegőt próbáltam venni, aztán jegyet :D
De felejtsük már el Pestet, sikerült elérnem azt a szájbatekert vonatot és kész :D Megérkeztem Székesfehérvárra 17:40 körül (ahhoz képest, hogy 17:14-re kellett volna befutnom a célállomásra), majd egy gyors vh Nekonak, hogy halihó megjöttem. Rövidke telefonos eligazítás után elindultam az általa ismertetett úton, majd egyszercsak összefutottunk (oldalán 2 lánnyal, akiknek még mostsem tudom a nevét xD). Gyors köszönés után mentünk valami Kripta nevű helyre, ahová Neko nem akarta, hogy lemenjünk, mert akkor tuti ott ragadunk, vagy valami ilyesmit mondott. Ezután tala többiekkel (felteszem a kérdést, hogy kikkel is? xD nem emlékszem már rá :D), nemis ez a lényeg, hanem az hogy jóóóó sokan lettünk :)

Este:
Tömeges Tesco rohamot nem rendeztünk (pedig az tök flash xD), hanem 3 ember ment be piát venni, addig meg mi kint vártunk. Piák kifizetve, benne a szatyorban, indulhatunk dombokhoz. Nah én nekem az nagyon kivan esve az alkohol miatt, majd valaki mesélje el légyszives :D
Egyetlen egy rossz dolog történt akkor, méghozzá egy kissebb pánik roham, Neko már nem tudom kivel elment beszélgetni és egyszer csak annyit veszek észre, hogy Neko fogja a fejét a padon és valami nagyon nincs rendben. Nah én itt idegroham szélére kerültem, hogy mégis mi lehet vele, hogy ennyire fogja a fejét. Késöbb kiderült, hogy rájött egy erősebb fejfájás. Jó, ezt megtudtam, nagy kő (inkább szikla, de mondhatjuk szerintem Himalájának is) esett le a szívemről, hogy nem lesz semmi baj, nem kell mentőt hívni stb.
Rajokat sosem ússzuk meg. Hogy mire is gondolok? Egészen pontosan arra, hogy már megint miattuk kellett pozíciót váltani, mert tőlünk légvonalban egy olyan 20 méterre letelepedett megint egy "kissebb" csoport, aztán nem akartunk balhét. Hát így ennyi lett volna a székesfehérvári történet. 22:40-es busszal mentem át Nekohoz.

Éjszaka:
ZzZzZzZzZzZzZzZ
(aki nem értené, annak elmondom, hogy aludtunk)

Másnap reggel:
Net, kaja, duma, pia, és jöhetett nekem a nap legfárasztóbb momentuma, a haza utazás (ez egy olyan 4 óra volt nekem)

Hát ja, mozgalmas egy nap volt, remélem lesznek még ilyenek :)

Cuppanat aki igényli
GeriFIX

Ui.: Ezennel is szeretnék gratulálni Nekonak, ugyanis bejutott a Megasztár válogatás második fordulójába!!! Sok sikert kívánok Neked :)
 

Címkék: székesfehérvár haverok piálás gerifix

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gerifix.blog.hu/api/trackback/id/tr821873811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása